Nydiskat, färsk ananas och film

Idag är jag stolt.
Jag har diskat. Jag har handlat. Lite lätt yrsel och en lätt hosta och matthet, men inte mer än så! Framsteg!



Rastlösheten börjar komma krypande och jag saknar mina vänner omkring mig. Har bara umgåtts med min dator den här veckan och börjar nästan känna mig konstig, drömmer underliga drömmar, väntar jag några dagar till skulle jag inte bli förvånad om jag har djupa konversationer med min krukväxt.



Petar i mig lite ananas, kollar en film. Chattar med någon. Skriver lite. Tecknar lite. Funderar lite. Kikar ut genom fönstret, kollar in vad som händer där utanför. Ska laga mig lite mat sen. Klura lite på ett sidoprojekt kanske.



Längtar efter vardagen, vill komma tillbaka till mitt liv nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0