Vissa dagar är länge än andra skulle man kunna säga

Ja, dagarna är väl kanske inte speciellt roliga just nu. De består av jobb, jobb och åter jobb. Och trots att man sliter häcken av sig växer den där att-göra-listan. Hur ska det finnas energi till allt det här? och tid?

Vad hände egentligen?

Jag behöver komma från stan en sväng, det är ett som är säkert. Vet inte vart jag vill åka men jag behöver känna sand mellan tårna, höra havet och vågorna och bara ta det lugnt en helg.

Det är tur att jag har så fina människor omkring sig som får mig att le och må bra igen efter en lång dag, det värdesätter jag mer än något annat dagar som dessa. Tack för att ni finns!



Jag har faktiskt laddat upp en del bilder på facebook där man ser lite allt möjligt från mina dagar i Bangkok.
Tyvärr finns ingen multi-upload när jag loggar in på blogg.se(inte vad jag sett i alla fall) vilket gör det rätt drygt att ladda upp ca 70-100 bilder. Ni hittar dem där i alla fall om ni inte redan snokat reda på dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0