En dag vid havet

Lulla runt skulle man kunna säga att vi gjort idag.
 
En sen frukost (efter kl 12.00) vid havet, ostomelett med apelsinjuice, kaffe och rostat bröd med marmelad. En stund med boken i handen och ljumma vindar i håret, bara ljudet av vattnet som slår mot stranden. Mätt efter frukosten tog vi oss en varsin timmes thaimassage. Doft av tigerbalsam och massageoljor i ett litet rum med bara en fläkt i ena hörnet men med erfarna massörer som töjer ut muskler man inte visste att man haft ont i.
 
Efter det en promenad längs turisttäta stranddelen utanför Hilton hotell. Men roligt att sitta och titta på folk, dricka lite iste och prata lätt om livet.
 
Dagen avslutades sedan med en middag, även den vid havet, med underbart god thaimat. Jag har aldrig varit så förtjust i soppor men de som serveras i det här landet skulle jag kunna äta varje dag livet ut. Idag hade jag kunnat slicka botten på soppskålen om det inte varit mer folk i restaurangen.
 
Ännu en underbar dag helt enkelt, ljuvligt avslappnande med min älskling.
 
Jag undrar hur trött man kan bli av att bara slappna av, för nu fasen slumrar vi in, gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0