Mys och lyx!

Hotell Ayrest var inte lika stort som jag tänkt mig men vackert och mysigt. Den skönaste sängen vi sovit i på hela semestern och en jacuzzi på balkongen. Vi skämde bort oss med att korka upp nästa flaska med vin från Hua Hin, det vita Monsoon Valley Medium Sweet Chenin Blanc och mysa ned oss i jacuzzin, mumma!
 
Kvällen slutade inte så pjåkigt heller, vi åkte in till stan för middag med mor och far och vi tog en spontan tur för att hitta en restaurang. Och lyckat blev det, Prime Steakhouse levererade grymma köttbitar med bearnaisesås och själv mumsade jag i mig en Toast Skagen. Godaste middagen på hela semestern och ikväll blir en favorit i repris så vi åker tillbaka och firar sista middagen i Hua Hin på samma ställe.
 
 
Nu ska vi kila ut och simma i poolen, tjenis!

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Ni verkar må väldigt odåligt! Fantastisk avkopplande miljö också. Att följa bloggen med bilder och berättelser om vad ni gör påverkar så att man stressar av en stund. God mat o vin ser det ut att finnas överallt. Kram på er hela gänget.

2013-11-18 @ 14:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0