Päronen har landat! SEMESTERN HAR BÖRJAT!

Mor och far kom och knackade på vid 7-snåret på morgonen under torsdagen. Sedan dess har mor hunnit med en förkylning, far har fönstershoppat, Ake har hyrt bil och jag har jobbat klart inför semestern.
 
Äntligen har vi kommit iväg till Hua Hin, vi har hyrt bil för 11 dagar så vi kan komma och gå som vi vill. En liten roadtrip med bara oss 4 till stranden. På vägen fick vi både se en jätteödla och ett uthus på ett flak. Nu har vi checkat in och fått i oss mat. Med hela semestern framför oss vet man inte vad man ska tag i först.
 
Jag tror jag ska ta en tupplur kanske.
 
 
Eller så kilar vi till stranden och doppar tårna i havet!

Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

vad skönt att ni är framme i Hoa Hin o blir väl omhändertagna o får åka Toyota med Ake. Vi känner nästan igen oss i Hoa Hin. I morron bitti åker morfar o jag till kossorna. Kram

2013-11-10 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0