Sussat så sött!

Eftersom sängen var ungefär lika hård som golvet och vi inte ville slänga pengarna i sjön genom att byta hotell så åkte vi och köpte oss en bäddmadrass/kudde att lägga på sängen. Och attans så skönt vi som i natt jämfört med första natten. Rummet är ändå bra för att vara budget och har utsikt över stan, förutom att hundarna och tuppen tar ton på morgonkvisten så är det riktigt bra.
 
Jag tar mig nu i bara starten på semestern tid till att läsa. Mamma och pappa var så söta nog att ta med sig två böcker jag önskade mig och jag har börjat med de lite mer lättsamma "Mandomsprovet" av Jonas Cramby, den bjuder på massor av skratt och några små funderare om sig själv.
 
Nu ska vi ta tag i morgonsysslorna, dags att göra sig i ordning för dagen och kila ut för att leta frukost!
 

Tjingeling!
 

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Åh vad ni verkar ha det skönt. Det är så kul att följa vad ni har för er. Här snöade det lite i går kväll Tanne tyckte det var mycket bättre än regen. Hälsa alla, kramisar från Moster. Nu bär det av mott jobbet.

2013-11-12 @ 06:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0