Birthday Brunch Party

Jamen sådär - lyckat. Och inte minst av allt, MUUUUUMSIGT VÄRRE!
 
Det ni ser på bilderna förutom mina hungriga vänner är:
- Fruktskål. Ananas, vattenmelon, kiwi, mandariner och jordgubbar.
- Gurk- och paprikastavar med dip.
- Ägg-och-bacon-muffins med ost på
- Nystekta pannkakor med sylt och grädde
- Blandade mackor, ost, skinka, mjukost, färska örter och paprikabitar på
- Sockerkaka med vit choklad ooch jordgubbar
- Ballerinakakor
Blev rätt bra, färgglatt och gott!
 
Presenter fick jag också! Helt oväntat - bland annat presentkort på 3 h massage, tofflor, doftolja, body lotion, mobilladdare m.m. Superkul!
 
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med film! Sista dagen som 22 år, inte så pjåkig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0