Födelsedagsmiddag

Min älskling har tagit väl hand om mig idag, trots min irritation över att förkylningen jag fått inte vill lämna mig ifred trots att jag fyller år.
 
Han började med att plocka fram en tårta och sjunga för mig imorse - därefter har det varit frukost på balkongen, shopping, mys i soffan med en film och sedan avslutning i form av brakmiddag på restaurangen Long Table. Bästa havsaborren med grön mango sallad (sea bass with green mango salad) jag ätit, någonsin! En liten kaffecocktail på det tillsammans med dessert var ju inte helt fel. Jag har nog inte varit så gräsligt mätt på evigheter...
 
Grattis till mig på min dag!
 
 
Gonatt, nu går jag - 23-åringen - och lägger mig! Månen ler mot oss ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0