Tja, hänt sen senast?

Så, en månad har gått, vad har hänt sen senast?
 
- Jag jobbar och sliter på min nya tjänst men har så himla roligt!
- Passet är fixat med förlängt visum ännu ett år.
- Vi har haft underbart sköna helger med shopping, bokläsning, film, musik och fika och middagar (till och med på ett Mr-Bean-café!)
 
Rätt skön vardag helt enkelt, massor av skratt med vänner och kollegor.
Idag har jag varit hos tandläkaren och avslutat min behandling av hålen i tänderna, så nu är de fina rena och hela igen. Därefter - frukost på Foodland och en hel del shopping av mat. Imorgon planeras nämligen en liten födelsedagsfest för mig i form av ett brunch-party! Jag kommer laga massor av god frukost och har bjudit över några vänner hit till lägenheten (så vi har givetvis städat också hela eftermiddagen). Sockerkakan med vit choklad står färdig på bänken och doftar uuunderbart gott, den kommer serveras med jordgubbar och grädde imorgon, mums!
 
 
Så, en dusch och lite målande av naglar så är den här dagen komplett. Dags att samla energi inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0