Snart åker vi!

Med bara 3 dagar kvar har vi inte mycket kvar att förbereda. På jobbet är jag redan helt inställd på semester. Hemma är allt skinande rent och förberett inför resan. På vardagsrumsgolvet ligger resväskan öppen med presenter och annat smått och gott halvpackad. Kylen ska tömmas imorgon. Pengar ska tas ut och växlas. Alla batterier laddas och mobilen fyllas med musik. Handbagaget förberedas med böcker och annat att underhålla sig med på den totalt ca 16-17 timmar långa resan från punkt A till punkt B.
 
Sverige. Om 3 dagar bär det av. Om 3 dagar landar vi på svensk mark och jag får krama om min fina familj igen och dessutom ha med min underbara pojkvän!
 
Foto av min käre farbror Robin Elfström :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0