Unnade oss en helg i Hua Hin

Ja, förra helgen tog vi oss en tur till det alltid så mysiga Hua Hin. Sedan jag hittade det bästa Spa jag varit på hittills i Thailand strax efter nyår har jag varit sugen på att åka tillbaka och prova alla deras behandlingar. Vi åkte direkt på fredagskvällen och kom hem sent på söndagen. Underbar mat, mysig eftermiddag på stranden och minst sagt fantastisk massage. Personalen var som valigt proffessionella och trevliga och jag provade både en Hot stone massage och en lymfmassage med olja, varav den senare helt klart var den bästa!
 
Denna helgen var väl något mindre spännande och innehållet har bestått av tvättning, städning, matlagning och slöa dagar i soffan med tvserier och youtube - men man kan ju inte låta bli att njuta av den där känslan av att lägenheten är ren och luktar nytvättade kläder och vaniljdoftljus. 
 
Så jag drömmer mig tillbaka lite här nu efter att ha redigerat ett videoklipp från förra helgen och tänker på den inbokade resan till Koh Samet under Påsk. Efter det blir det till att hålla sig hemma och spara pengar tills det är dags för semster i Sverige igen, tjohej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0